onsdag 28 september 2011

Jag blir så trött, så trött........

 Jag tror jag får hjärnblödning snart....!!!!!!  Gnnnnnnnnghhhhh.................%¤¤!**@@¤%&?, måste skaffa bettskena om dom fortsätter på det här viset.......!! Med dom avser jag pensionsbolagen, politikerna och elbolagen   - det var mycket idag...!!!

 Om jag ingått kontrakt med en bank eller ett försäkringsbolag - är det någon som tror att jag skulle få bryta det bara för att jag förlorade pengar på det.....??

MEN, det omvända gäller...!!!!
My God......!!!

Dessutom läste vi i mitten på månaden September att -  medellönen i Sverige ökat 13,6 procent de senaste fem åren men att ersättningen till Skandias vd ökat med 66 procent och ersättningen till SPP:s vd ökat med 54 procent.  Såja, lugn och fin, andas djupt................ANDAS.................!!!

Och politikerna SD:s  Petzäll har åkt TAXI  för 107.000 kronor det senaste året - är dom totalt utarmade i huvudet, finns det inget omdöme kvar. Ska vi ha sådana att styra oss, oavsett partitillhörighet???

 Och sedan var det elbolagen - chockpriser förväntas under vintern - kraftverksdammarna är fulla - MEN KÄRNKRAFTEN ÄR AVSTÄLLD FÖR REPARATION och det är osäkert om den kommer igång till vintern. Verkar det inte som en tanke - Dammarna är fulla, vad ska vi nu skylla på. -Men vänta, kärnkraftsinspektionen klagade visst på något sist dom var här. -Skitbra då kör vi igång reparationsscenariot en gång till, det köper dom säkert, höj 150%.

Gnnnnnnnnngh - vaar laa jaag hundens tuggben.......!!

G.O.M.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar