torsdag 2 april 2015

Gammal, äldre, äldst, Grumpyoldman....

Tycker inte ni också att tillvaron har blivit väldigt konstig. Knäppskallar som via mail och brev hotar och kränker människor. Idioter på stan som slår ner folk för sitt höga nöjes skull. Producenter som gör allt för att blåsa dig på pengar antingen genom att ha skitkvalitet eller ta ut ett alldeles för högt pris. Producenter som lurar dig och säljer produkter som inte fungerar alls - ffa inom skönhetsindustrin och kroppsformering. Vi kan inte ge våra ungdomar varken bostad eller arbete, vi har mest fattigpensionärer inom EU och vår sjukvård rustar ner. Vi ska ta in ännu mer invandrare trots att vi inte kan ge dem vi redan tagit in en dräglig tillvaro. Men råd att ge 3 miljarder till Palestina har vi. Putin hotar med kärnvapen och i Saudiarabien så avrättas man för trolldom. Fy fan vad gammal jag känner mig  - världen är totalt knäpp.
Från: http://aspieblogg.se/2014/march/
Det senaste - Knäppskallar klättrar upp på järnvägsvagnar och kommer åt den strömförande kabeln. Har ingen informerat dom om riskerna - när jag var i tonåren, någonstans därborta i stenåldern, så var jag och alla mina polare informerade om riskerna av föräldrar, kompisar osv. Nä nu måste man stängsla in områden där sådant kan förekomma!!! Har vi människor blivit så fördummade att vi slutat tänka och istället måste allt farligt stängslas in.

G.O.M.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar