haft den, men nu - den surrade och skickade ut ett papper när jag skrev ut, men papperet var lika blankt som min hjärna när det gällde att hitta felet. Provade allt - avinstallerade och installerade på nytt, bytte drivrutin, bytte färgpatron -men inget hjälpte. Tog kontakt med företaget där jag köpte den och de hänvisade direkt till Canon helpdesk där en Albin gick igenom skrivarens symtom och vad jag gjort, och konstaterade snabbt att detta var ett fall för reparation och hänvisade mig till deras Service center i Mölndal. Där fick jag tala med en mycket trevlig kvinna, Freja, som tog min adress och berättade att jag skulle få hem adresslappar som jag skulle fästa på min paketerade skrivare och därefter ringa UPS (United Parcel Service Inc). Det tog 2 dagar så hade jag adresslapparna plus "retursedel". Jag ringde UPS och de kom samma dag och hämtade direkt vid dörren.
Bara - klar och redig information - gratis transport - snabb hantering med tanke på helgdagar - generöst byte av artikel. Jag är skitnöjd med CANON och UPS.
TACK!!!!
G.O.M.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar